Drukowanie etykiet – inwestycja w drukarkę kontra realizacja zewnętrzna

0
1141

Prowadzisz niewielki biznes lub zajmujesz się organizacją imprez? Potrzebujesz regularnie inwestycji w materiały marketingowe? W takim razie musisz zastanowić się nad tym, jak obniżyć koszty swoich działań i czynności reklamowych. W końcu prowadzenie budżetu firmowego to skomplikowane zadanie, które stale wymaga planowania. Doskonałym przykładem narzędzia, które może okazać się przydatne, jest między innymi drukarka służąca do takich czynności jak drukowanie etykiet.

Czy warto w nią zainwestować? Może lepszym wyborem jest współpraca z zewnętrznymi firmami? Wszystko zależy od Twoich indywidualnych zapotrzebowań, ponieważ sam druk etykiet może być niezbędny w Twoim biznesie lub jest to jedynie dodatek. Zależy od specyfiki firmy. Dziś jednak rozpatrzymy indywidualnie dwie sytuacje – sklepu ogólnospożywczego kontra marki odzieżowej. W końcu w tym wypadku drukowanie etykiet wydaje się czymś zupełnie naturalnym.

Sklep stacjonarny i drukarka do etykiet

Posiadasz sklep stacjonarny na jednym z dużych osiedli? Niezależnie, czy jest to placówka handlowa o profilu ogólnospożywczym, czy chemicznym. Musisz posiadać drukarkę do etykiet, gdyż każda zmiana ceny, będzie wymagać od Ciebie zmiany etykiety. Często nawet sieciówki i markety potrzebują takich narzędzi, by drukowanie etykiet i ewentualne zmiany były proste i szybkie do wdrożenia.

Jaki model w takich sytuacji wybrać? Wszystko zależy od budżetu, ilości drukowanych etykiet i zapotrzebowania. Warto więc sprawdzić ranking najpopularniejszych modeli. W sieci bez problemu znajdziesz wiele rekomendacji i w razie wątpliwości możesz zawsze skontaktować się z dystrybutorem.

Sklep internetowy lub producent odzieży

Kiedy pracujesz w modelu dropshippingu, nie musisz przejmować się niczym, wszystko za Ciebie zrobi hurtownia, z którą podejmujesz współpracę. Trzeba przyznać, że jest to wyjątkowa wygodna opcja dla każdego przedsiębiorcy, dlatego jeśli tylko masz taką możliwość, warto z niej skorzystać. Jeżeli większość produktów zamawiasz bezpośrednio u podwykonawców, drukowanie etykiet również możesz zlecić im. Większość firm dysponuje taką możliwością, która jest niezwykle wygodna. Nie musisz w końcu dokupować dodatkowych narzędzi i wykonywać dodatkowych czynności.

Przy większych nakładach finansowo prawdopodobnie zapłacisz nieco więcej, niż przy zakupie samej drukarki, lecz zastanów się nad tym, ile kosztuje godzina Twojej pracy. Prawdopodobnie okaże się, że drukowanie etykiet samodzielnie, w dalszym ciągu nie będzie opłacalne i lepiej zlecić to zewnętrznym specjalistom.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here