Współcześnie większość rozbudowanych firm działających na rynku polskim i zagranicznym posiada oddzielne działy call center. Pracują w nich konsultacji, którzy odpowiadają za pozytywne utrzymanie relacji z klientami. Każdego dnia wykonują liczne połączenia telefoniczne, wysyłają wiadomości elektroniczne i czatują z interesantami. Ich praca wymaga spokoju, opanowania i cierpliwości. Konsultanci muszą dokładnie zapamiętywać odbyte rozmowy i wyłapywać z nich najważniejsze wiadomości, dzięki nim mogą właściwie obsługiwać, a tym samym zaspokajać potrzeby klientów.

Wiele firm obecnie decyduje się na wdrożenie nowoczesnych systemów call center, które znacząco usprawniają pracę konsultantów. Dodatkowo w szybkim czasie pozwalają zaobserwować pozytywne zmiany w firmie np. wzrost zainteresowania ofertą, większe wyniki sprzedażowe. Doskonałym przykładem tego typu rozwiązań są innowacyjne systemy call center oferowane przez firmę systell.

Systell Contact Center – korzyści płynące z wdrożenia nowoczesnego systemu call center

Systell Contact Center to doskonałe rozwiązanie dla każdej firmy posiadającej oddzielny dział call center. Znacząco usprawnia pracę konsultantów i sprawia, że firma zyskuje nowy wymiar wydajności i skuteczności obsługi.

Nowoczesne systemy call center pozwalają konsultantom sprawniej zarządzać telefoniczną obsługą klienta. Umożliwiają im wykonywanie większej ilości połączeń, z których czerpią niezbędną wiedzę odnośnie potrzeb interesantów. System jest precyzyjnie rozbudowany i pozwala godnie obsłużyć każdego klienta. Wszystkie połączenia są odbierane i kierowane do odpowiedniego konsultanta, który jest w stanie zaspokoić potrzeby interesanta.

Wdrożenie systemu call center pozwala sprawnie monitorować działania pracowników. Wykonywane i odbierane przez nich połączenia są zapisywane i raportowane, dzięki temu właściciele firm mogą szczegółowo analizować ich przebieg, nawet po zakończonych rozmowach. Ponadto system pozwala na automatyczną identyfikację klienta, dzięki zapamiętywaniu informacji pochodzących z poprzednich rozmów.

Systemy call center nie generują dużych kosztów i są znacznie lepszym rozwiązaniem niż długotrwały outsourcing. Za pomocą systemu konsultanci mają zapewnione komfortowe warunki pracy, dzięki którym zwiększa się ich produktywność. Dodatkowo zdobywają większą wiedzę o produktach i usługach firmy. Zapisane informacje w historiach połączeń pozwalają im kompleksowo zająć się każdym klientem.

Wdrożenie systemu call center do własnej firmy pozwala również lepiej i płynniej reagować na nowe zmiany pojawiające się w ofercie. Pracownicy mają do nich szybszy dostęp i mogą je szczegółowo poznać.  Dodatkowo mają możliwość efektywnego zarządzania ruchem telefonicznym i ograniczają liczbę utraconych połączeń. Ponadto nowoczesne mechanizmy identyfikacji połączeń oraz powiązania rekordów z konkretnym konsultantem podnoszą standard obsługi klienta.

W jakich branżach sprawdzają się nowoczesne systemy call center?

Z systemów call center mogą korzystać firmy specjalizujące się w przeróżnych branżach. Najczęściej są to działalności z branży:

  •       opieka medyczna
  •       finanse, pożyczki, windykacja
  •       turystyka
  •       sprzedaż bezpośrednia
  •       salony samochodowe

Niezależnie od branży systemy pozwalają skutecznie zmotywować agentów i uzyskać lepsze wyniki sprzedaży. Umożliwiają analizowanie historii połączeń oraz efektywne zarządzanie kampaniami. Ponadto klienci firm nie są przytłoczeni połączeniami telefonicznymi i zyskują godną obsługę.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here